miercuri, 30 martie 2011

Postul Pastelui

Sunt de parere ca fiecare dintre noi are modul lui de a crede in Dumnezeu (sau in altceva dupa caz). Suntem intr-o tara libera si avem dreptul sa facem ce vrem. Din acest motiv nu voi scrie acest articol pentru a-ti spune cum se tine Postul Pastelui. Nu am dreptul sa fac asa ceva.
Se intampla insa lucruri pe care eu nu le inteleg si sper ca poate ma ajuti tu… De obicei nu ma uit la televizor, dar aseara mi-am facut curaj si l-am deschis. Primul canal gasit avea o emisiune cu mondenitati. Un reportaj cu un subiect foarte interesant: “Cum tin vedetele autohtone Postul Pastelui”. Ma gandesc ca daca e vorba de ceva spiritual nu e cazul sa faci public, dar totusi nu e problema mea. In aceasta dimineata de curiozitate am facut si eu o cautare pe celebrul Google dupa “Postul Pastelui”. Ce crezi ca am gasit? Alte vedete care postesc...
Eu stiu ca la noi in tara sunt multi oameni interesati in permanenta de tot ce fac personalitatile, dar oare e cazul ca acestea sa nu mai aiba pic de intimidate? Sau poate ca tocmai ele vor sa vorbeasca pentru publicitate… Ce post mai e ala daca spui in gura mare de el? Oricum nici nu e inteles foarte bine de multe personae… Unde e perioada aia in care incercam sa fim mai buni cu cei din jur si sa ajutam? Unde e perioada in care ai grija de tine mai mult sufleteste? Ma intreb daca doar inlaturarea carnii din mesele de zi cu zi si renuntarea la distractii si sex inseamna ca postesti…
Tin minte ca in copilarie bunica imi spunea ca nimeni nu trebuie sa stie cand postesti. Acest lucru se face doar pentru sufletul tau. O fi asta vreo conceptie invechita si acum e altfel… Tu ce crezi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu