luni, 14 martie 2011

Handmade

Spuneam saptamana trecuta ca traim intr-o era a calculatoarelor, unde totul este computerizat. Sunt de acord cu toata aceasta tehnologie, dar parca din cand in cand imi place sa ma detasez de tot. Astazi, cand toate se fac pe banda rulanta (de la painea de zi cu zi la bijuterii) parca ne dorim sa avem cate ceva deosebit.
Imi face placere sa merg la targuri unde sa vad mestesugari care scot din mainile lor adevarate opere de arta. Le admir foarte mult munca pentru ca nu este chiar una foarte usoara. Dar stii cum e... Atunci cand faci ceva cu suflet, o faci cu placere. Dar placerea devine si mai mare atunci cand vezi ca munca iti este apreciata.
Pe mine personal ma relaxeaza sa pun din cand in cand mana pe ac si ata si sa creez ceva nou. Cateodata imi iese fix ce visam, alteori nu. Dar sincer cel mai frumos e momentul in care lucrez la ideea mea. De cele mai multe ori incerc sa-mi fac accesorii. Bratarele, posete, cercei nu conteaza am cate o idee si trebuie sa incerc. Lipsa experientei si a timpului ma impiedica din pacate de cele mai multe ori sa ajung la rezultatul dorit.
In ideea ca macar una dintre aceste probleme va fi eleminata, am incercat sa gasesc pe internet site-uri de unde sa pot invata anumite trucuri despre lucrul facut de mana. Iata ca am gasit un site interesant: http://ilovehandmade.ro. Aici vad ca socializeaza oameni care lucreaza in acest domeniu, sunt ajutati sa fie cunoscuti si sa poata distribui din lucrurile frumoase pe care le creeaza. Mai mult! Sunt si articole de unde poti invata sa-ti confectionezi propriile accesorii. Tot ce este lucrat manual in viziunea mea are un plus de valoare.
Astfel te invit si pe tine sa intri macar de curiozitate, sa vezi cat de frumoase pot fi creatiile oamenilor. De cele mai multe ori, aceste produse sunt si mult mai calitative decat cele facute pe banda rulanta care seamana intre ele.

Un comentariu:

  1. Eu încerc să învăț să desenez :). O să îi dau site-ul prietenei mele. Sunt sigur că o să îi placă la nebunie pentru că îi plac foarte mult lucrușoarele handmade.

    RăspundețiȘtergere