duminică, 6 martie 2011

Fain

Traim in era calculatoarelor, a internetului, a messengerului si a retelelor de socializare. Sunt pareri pro si contra acestora, dar eu consider ca ne pot infrumuseta viata in conditiile in care sunt utilizate cu limite.
Imi place sa ma relaxez in fata calculatorului. Imi plac si atat de controversatele retele de socializare. Cum altfel aveam sa gasesc colegi de liceu si generala cu care nu am mai vorbit de ani de zile? Interesant e sa-mi fac si prieteni noi care poate se afla la mii de kilometri distanta si de la care as putea invata cum traiesc alti oameni.
De curand am gasit ceva nou si FAIN tare. Intr-o zi cautam posibilitati de a-mi promova blogul. Da, gratis ca nu-mi permit sa platesc reclama pentru asta. Am gasit ceva mult mai interesant si mai complex decat o simpla promovare. O comunitate intreaga de bloggeri care socializeaza, se citesc unii pe altii, se voteaza si se comenteaza. Interesant e ca poti citi foarte multe bloguri si totul e structurat pe teme. Articolele publicate sunt doar cele care au strans destule voturi, deci cele mai interesante.
Sa-ti explic cum functioneaza. Totul merge pe baza de punctaj. Da!!! Primesti ceva in schimb pentru toate astea. Intri pe FAIN, te inscrii si incepi. La inceput poti doar sa votezi articolele altor bloggeri care iti plac. Pentru aceste voturi primesti «PUNCTE KARMA». Atunci cand ai reusit sa strangi destule vei avea posibilitatea sa-ti spui si parerea despre articolele citite. Puncte noi se aduna din comentarii si din voturi. Dar asta nu e tot. Dupa ce ai reusit sa aduni si mai multe puncte cei putea sa introduci articole de pe blogul tau. Asta daca ai unul. Daca nu, nu e nici o problema, poti fi activ in continuare doar cu voturi si comentarii.
In cazul in care introduci si tu articole, acestea urmeaza sa fie votate si comentate (sau nu) de ceilalti membri. Atentie mare insa! Aici poti sa si pierzi Karma in cazul in care articolul tau nu strange destule voturi pentru a fi publicat. Oricum, cred ca iti imaginezi ca blogul tau va strange si vizitatori cu aceasta ocazie. Si daca inca nu te-am convins sa fugi sa-ti faci cont, mai e o surpriza. La fiecare 100 Karma adunati ai 1 euro. Si mai ai si articole interesante de citit... Si iti faci si prieteni noi... Si iti promovezi si blogul... Si.... ce mai astepti ? Fugi si vezi care e treaba pe acolo! Sunt convinsa ca vei fi incantat. Abia astept sa aflu parerea ta despre aceasta comunitate on-line!

2 comentarii:

  1. Cred ca ma bag si eu!Multam ,de informatie ...Aaa..si La multi ani si tot ce-ti doresti de la aceasta primavara care se lasa asteptata.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu placere! Ms de urari si sa speram ca vine si primavara cu adevarat!

    RăspundețiȘtergere