duminică, 13 noiembrie 2011

Vise si dorinte

Da stiu, nu am mai trecut de ceva vreme pe aici... Nu am mai scris despre gandurile si intamplarile mele... Am avut nevoie de timp pentru mine. Am avut nevoie de distractie si relaxare. Dar uite ca aceasta perioada a trecut si sunt din nou aici. Am revenit pentru ca imi face placere sa scriu. Imi face bine sa exprim toate gandurile mele. Intotdeauna am fost o persoana deschisa, dar uneori imi e mai simplu sa exprim in scris ceea ce gandesc si simt. Acum nu mai am de gand sa dispar prea curand.
Stiu ca si tu ai multe ganduri si ti se intampla lucruri mai placute sau mai putin placute. E ceva normal, toti trecem prin asta. Tu, poate ca simti nevoia sa vorbesti despre ele sau nu. Poate ca ai un alt mod de a exprima ceea ce simti sau gandesti. Stiu ca fiecare reactioneaza diferit atunci cand are probleme sau bucurii. Sunt totusi curioasa ce faci in momentele mai putin placute ale vietii. Unele persoane se lasa prada durerii si plang, in timp de altii se hotarasc sa lupte si sa uite de deceptii. Bine, sunt si oameni care plang chiar daca viata lor nu e atat de neagra. Optimistii, care vad intotdeauna partea plina a paharului, trec mai usor peste probleme. Spun acest lucru deoarece si eu fac parte din aceasta categorie. Tin minte ca in momentele dificile gandeam ca viata e frumoasa asa cum este ea. Chiar daca sufeream, stiam ca asta face parte din joc si ca atunci cand ma astept mai putin voi avea parte de ce-mi doresc. Un lucru e sigur: nu trebuie sa renuntam niciodata sa luptam pentru a ne atinge obiectivele. Acum, ca in viata mea nu mai sunt probleme, ma gandesc ca aveam mare dreptate si zambesc. Daca nu esti la fel de optimist ca mine, iti dau un sfat: incearca si tu aceasta tactica. Poate ca pe moment nu se rezolva problemele cu un gand, dar in acest fel nu ti se vor mai parea atat de grele si vei gasi mult mai usor solutii.
Stiu ca ai multe dorinte pentru care lupti. Toti avem le avem pentru ca altfel am deveni inexistenti. Speri ca intr-o zi aceste vise vor deveni realitate. Problema noastra este ca de cele mai multe ori uitam scopul initial pe parcursul drumului. Din acest motiv se intampla sa nu obtinem intotdeauna ceea ce dorim. Prietenii imi spun ca sunt o visatoare si au dreptate. Imi place sa-mi propun ceva si sa cred ca voi obtine. De cele mai multe ori se si intampla, dar asta nu inseamna ca nu lupt pentru acel vis. Nu e niciodata de ajuns sa-ti doresti si sa te rogi pentru visul tau! Trebuie sa muncesti si sa lupti pentru el. Chiar daca uneori este nevoie sa treci prin greutati pentru a-ti atinge scopul, merita! Vei aprecia mult mai mult rezultatul.
Chiar daca in acest moment trec printr-o perioada in care mai toate merg bine, am multe vise. Cum spuneam si mai devreme: nu as exista daca nu le-as avea. Stiu ca acestea se vor indeplini si vor aparea altele. Ma bucur de fiecare moment din aceasta lupta continua si de toate realizarile mele. Cred ca asta e cel mai important. Trebuie sa stim sa profitam de fiecare clipa din viata. Este prea scurta ca s-o irosim aiurea. Dar tu? Tu ce vise ai? Ce faci in fiecare zi pentru a fi tot mai aproape de ceea ce-ti doresti?

2 comentarii:

  1. Da, frumos spus. Hai sa " intoxicam " lumea cu ganduri bune!
    http://polimedia.us/fain/societate/viata-nebuna-intr-o-lume-nebuna--vise-si-dorinte/

    RăspundețiȘtergere
  2. Ms mult de promovarea de pe polimedia! Eu nu prea am karma pentru asta... :(

    RăspundețiȘtergere