duminică, 4 decembrie 2011

Ultima zi

Cel mai pretios cadou pe care il primim cu totii la nastere este viata. Stiu ca poate ai avut momente dificile in care iti doreai sa dispari, dar si momente frumoase in care ai fost fericit. Toti am trecut prin astea si am mers mai departe. Toate acele momente se aduna si te transforma. Te maturizezi si prinzi o anumita experienta de viata, diferita de a celorlalti. Din acest motiv fiecare e unic. Toti lasam urme in destinele oamenilor cu care intram in contact. Acum depinde de tine ce fel de “urme” vrei sa lasi in viata celor din jur. E posibil ca de multe ori sa nu vrei sa influentezi cu nimic cursul altora, dar se inatampla ceva si totul se schimba datorita tie.
Zilele trecute am primit o intrebare care m-a pus putin pe ganduri: “Ce ai face daca ai afla ca vei muri maine?”. M-a intristat putin ideea... Imi iubesc viata si nu ma simt pregatita inca sa renunt la acest dar minunat. Sunt inca tanara si cred ca ar mai fi multe de vazut si de facut! Mi-am dat insa imediat seama ca nu suntem noi cei care decidem cand renuntam sa mai traim. Atunci m-am uitat putin in trecut sa vad ce urme am lasat pe unde am trecut. M-am gandit la oamenii pe care i-am cunoscut. Sunt o persoana sociabila si imi place sa-mi fac tot timpul noi cunostinte, dar nu cred ca am influentat viata tuturor. Totusi, mi-a facut intotdeauna placere sa ajut cat pot pe cei din jur. Ma bucur ca am reusit mai tot timpul sa fiu de folos. Este si mai placut sa stiu ca au fost cazuri in care am influentat in bine viata altora fara sa fac ceva in mod special. Astfel, daca as afla ca maine voi muri, macar as fi impacata ca nu am facut rau nimanui. Din contra... oamenii si-ar aminti cu placere de mine. Nu regret nimic si asta ma face sa ma simt mai linistita.
Nu cred ca ar fi nimeni fericit atunci cand ar afla ca a doua zi ar urma sa moara... Dar ce as face in acest caz? Cred ca m-as intalni cu toti cei dragi mie: familia, iubitul si prietenii. Nu le-as spune nimic pentru ca as dori sa se comporte cu totii natural. As vrea sa rad cu ei si sa ma simt bine. Cu familia as vrea sa ies la o plimbare placuta pentru toti. Cu iubitul cred ca as avea seara o intalnire romantica (cea mai frumoasa!). Prietenii cred ca s-ar simti bine daca am iesi impreuna sa povestim si sa radem impreuna. As avea grija sa las la fiecare un mic obiect reprezentativ ca amintire. Un mic cadou dat fara o ocazie anume i-ar face pe toti sa zambeasca. Cred ca acesta este cel mai placut mod in care mi-as putea petrece ultima zi din viata. Si... daca stau si ma gandesc bine, acea zi nu ar fi foarte diferita de toate celelalte. Problema e ca nu prea ajunge timpul sa le fac pe toate intr-o singura zi.
Din pacate nu poti afla din timp cand ca fi ziua in care viata va lua sfarsit. Nu poti sti nici macar cu o zi inainte. Nu ai acest drept! Cred ca cel mai bine ar fi sa traiesti fiecare zi ca si cum ar fi ultima. Ar trebui sa profiti de acest dar minunat! Si mai mult, cred ca ar trebui sa te simti bine ca nu ai facut nimanui rau, cel putin nu intentionat. Si totusi... tu ce ai face daca ai afla ca urmeaza sa mori a doua zi?

3 comentarii:

  1. Hmm, mai pus un pic pe ganduri. Stii, cand am fost internat la spital, la reanimare, imediat dupa ce m-am revenit din coma am vazut cum a murit un barbat, a trecut prin mintea mea un gand ca voi muri si eu, si am inceput sa ma gadesc ca trebuie sa lupt pentru viata...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ideea e ca nu ar trebui sa asteptam un asemenea soc pentru a realiza ca viata si sanatatea sunt cele mai importante pentru fiecare. Ma bucur sa stiu ca acum esti ok! ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulțumesc pentru tot Dr. Ellen! După ce te-am contactat pentru a mă ajuta să nu mai divorțez de soțul meu, soțul meu a încetat să mai depună acte de divorț și lucrurile stau mult mai bine. După cum ai spus, tot procesul de divorț a fost anulat, femeia rea ​​care a creat probleme în căsnicia mea a părăsit soțul meu și acum suntem foarte fericiți împreună. Împărtășesc această experiență de viață cu oricine se confruntă cu provocări similare în relația lor, căsătorie sau orice altă problemă. , o puteți contacta pe Dr Ellen pe WhatsApp +2349074881619
    Ea este competentă în următoarele vrăji:
    * vrăji de dragoste
    * vrăji de căsătorie
    * vrăji de bani
    * vrăji de frumusețe
    * Vrăji de noroc
    * Vrăji de atracție sexuală
    * Vrăji de vindecare a SIDA
    * Vrăji de loterie
    * Blestemele elimină imediat vrăjile
    * Vrăji de protecție
    * Vrăji de loterie
    * Vrăji norocoase
    * Vraja de fertilitate
    * Inel de telekineză 💍
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp +2349074881619

    RăspundețiȘtergere