duminică, 11 decembrie 2011

Scrisoare catre Mos Craciun

Astazi sunt super, extra, mega fericita!!! Am descoperit ca mai sunt doar doua saptamani pana la Craciun (sarbatoarea mea preferata). Sunt multe lucruri de facut pana atunci... Cadourile pentru cei dragi si scrisoarea pentru Mos Craciun pot lua mult timp, asa ca am hotarat sa ma apuc chiar azi de treaba. Daca nu te-ai apucat, ai face bina sa incepi si tu pentru ca doua saptamani zboara rapid!!! Ce? Nu vrei sa scrii Mosului? De ce? Consideri ca nu mai esti copil si ca acest domn batran imbracat in rosu nu exista? Ba da! El exista in sufletul fiecaruia. Cum bine stii, el este cel care da magie acestei sarbatori. Si chiar cred ca, in acest moment din an, ai voie sa-ti pui orice dorinta, oricat de nebuneasca ar fi. Viata are mereu nevoie de un strop de nebunie si visare pentru a fi minunata.
Si dupa ce ti-am spus de ce cred ca la orice varsta e bine sa crezi in Mos Craciun, am sa-ti spun si de ce imi place sa-i scriu in fiecare an. Stii prea bine ca intotdeauna Craciunul este cu doar o saptamana inainte de a incepe un nou an. Astfel, acesta este momentul perfect pentru a face un ‘inventar’ cu tot ce s-a petrecut in ultimul an si pentru a trage o linie la sfarsit. Apoi fac tot felul de calcule sa vad cat de ‘productive’ au fost ultimele 12 luni. Dupa, ma apuc sa fac noi planuri: imi pun dorinte si ma gandesc cum pot sa lupt pentru indeplinirea lor. Noaptea de Craciun este una magica, asa ca sunt convinsa ca toate acele dorinte mi se vor indeplini in urmatorul an.
Si acum sa ma uit putin in urma... A fost un an destul de agitat si plin de evenimente inca de la inceput. Am fost fericita si am zambit uneori, chiar daca alteori am plans si am suferit. Am stiut sa profit de fiecare clipa frumoasa. Am trait la maxim fiecare zambet si sunt recunoscatoare pentru tot ce a fost bun in viata mea. Mi-am facut noi prieteni la care tin si asta e unul dintre cele mai bune lucruri care mi s-au intamplat in 2011. din pacate au fost si momente mai putin placute in acest an... Asa e viata! Si chiar si asa, sunt fericita ca in acele situatii dificile am invatat sa tin capul sus si sa merg mai departe. Am invatat din propriile greseli si stiu ca nu le voi mai repeta. Probabil ca suferinta m-a facut mai puternica si ma bucur de asta. Singurul lucru care ma intristeaza e ca a mai trecut un an si observ ca timpul merge inainte mult prea repede.
Dupa toate cele intamplate scumpul Mos Craciun a inceput sa se faca simtit inca din primele zile ale lunii decembrie. E normal! Toti ne gandim la Sarbatoarea Nasterii Domnului si fara sa vrem il chemam aproape. Da, mi s-a indeplinit una dintre cele mai mari dorinte. Sigur ca asta nu ma face sa renunt la scrisoare! Ii voi multumi in primul rand pentru ce mi-a trimis deja. Apoi... mai sunt si alte lucruri pe care mi le doresc si i le voi cere. Il voi ruga frumos sa-mi ofere un Craciun fericit alaturi de parinti si de pisicuta mea. Voi fi foarte fericita sa impodobesc bradul impreuna cu ei si sa simt acea atmosfera de sarbatoare care doar in acest moment din an exista. Imi doresc de asemenea ca familia si toti prietenii mei sa fie fericiti si sanatosi. Am sa-i mai cer Mosului in scrisoare sa-mi aduca cel mai frumos Revelion alaturi de iubit si grupul de prieteni. As vrea ca anul urmator sa am parte de surprize placute. Acum probabil te intrebi daca nu e vreun obiect pe care mi-ar placea sa-l primesc. Da, e ceva, dar asta nu voi spune acum... E secretul meu si al Mosului!
Tu te-ai apucat de scrisoare deja? Ok, atunci te las sa te gandesti linistit la asta. Dar nu vrei sa-mi spui si mie ce doresti sa-ti aduca Mos Craciun? 

Un comentariu:

  1. poti sa-mi spui si mie te rog frumos adresa destinatarului,ca de fiecare data primesc acelasi raspuns de la posta 'address unknown'

    RăspundețiȘtergere