sâmbătă, 9 iulie 2011

5 MINUTE….

Sursa foto

Ce poti face in 5 minute? Nu este mult timp, dar iti permite destule: sa fumezi o tigara, sa bei un pahar cu apa, sa citesti un articol dintr-un ziar, sa scoti bani de pe card (in cazul in care acestia exista), sa inchizi ochii sa te relaxezi, sa faci cateva exercitii fizice, sa asculti o melodie (sau sa vezi un videoclip), sa trimiti un e-mail… Bineinteles ca lista poate continua. Ideea este ca nu ar trebui sa irosesti niciodata timpul.
Agitatia in care traiesti te face sa pui foarte mare accent pe fiecare minut. Acestea sunt foarte pretioase si zicala “Timpul costa bani” este din ce in ce mai adevarata. Asta pentru ca de multe ori esti nevoit sa platesti anumite produse sau servicii din lipsa timpului si probabil il vinzi la job in schimbul unei sume mai mici sau mai mari.
Cu toate ca timpul tau este atat de pretios, sunt sigura ca de multe ori iti doresti sa treaca mai repede. Sunt destule cazuri in care astepti ceva si doresti sa se intample mai repede: esti la job si vrei sa ajungi acasa, ai ramas fara bani si vrei sa primesti salariul, vrei sa vina concediul mai repede sa te poti odihni, esti nerabdator sa te vezi cu o persoana draga… Acestea sunt doar cateva exemple. Ideea este ca ar trebui sa inveti sa traiesti clipa si sa nu te mai gandesti la viitor. Pentru a putea fi fericit este bine sa constientizezi ca trecutul e trecut si mai dureaza pana la viitor. PREZENTUL e cel mai important. Mereu fugi spre mai mult. Nu spun ca ar fi rau, dar ar trebui sa inveti sa te bucuri si de victoriile deja dobandite.
Eu fac lucrurile putin diferit… Merg pe principiul ca daca sunt nerabdatoare sa se intample ceva, trece viata pe langa mine si eu nu fac altceva decat sa astept. Chiar daca imi doresc ceva ce nu s-a intamplat inca incerc sa profit si de moment. Vreau sa fiu ocupata si sa profit de altceva pana se intampla ce-mi doresc (asta in cazul in care nu depinde de mine acel moment). Recunosc ca am si un job destul de solicitant si nu am timp sa-mi dau seama cand trec zilnic cele 9 ore (si asta e foarte bine pentru mine).
De cele mai multe ori as vrea sa pot opri timpul in loc. Daca as avea posibilitatea sa am zilnic cate 5 minute in plus, cred ca as iesi in fiecare seara la o scurta plimbare. Vei spune ca nu e destul timp, dar eu cred ca e suficient pentru o gura de aer proaspat si un somn mai linistit dupa... Tu ce ai face daca ai avea 5 minute in plus in fiecare zi?

2 comentarii:

  1. In 5 minute poti schimba soarta cuiva, sau poti face un gest nobil care sa nu te coste nici timp, nici bani... Dar stiu pe cineva care in 5 minute a creat ceva extraordinar de frumos si, cu permisiunea ta, iti voi lasa link catre aceasta persoana... S-ar putea sa stii deja despre cine e vorba...
    http://mariapopart.wordpress.com/2011/06/26/cinci-minute/

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, intr-adevar stiu despre cine este vorba. Face foarte bine ca valorifica atat de frumos timpul!

    RăspundețiȘtergere